У рамках освітнього грантового проєкту Hub of the EU solutions стартувала Програма підвищення кваліфікації для викладачів закладів вищої освіти: «Soft skills у вищій освіті: експертиза ЄС». Мета програми: озброїти педагогів інструментами розвитку м’яких навичок, що стають дедалі важливішими в академічному та професійному середовищі.
Метакогніція як основа глибокого навчання
Перший тренінг був присвячений темі «Метакогнітивні техніки в освітньому процесі». Спікером виступив Ігор Демидович Пасічник – доктор психологічних наук, професор, президент Національного університету «Острозька академія».
Під час тренінгу учасники дізналися про поняття метакогніції та її значення в процесі навчання, розглянули стратегії та практики, що дозволяють студентам усвідомлено контролювати власне мислення, а також отримали інструменти для інтеграції метакогнітивних технік у щоденну викладацьку практику.
Академічна доброчесність у добу штучного інтелекту
Другий тренінг зосередив увагу на темі «Академічна доброчесність: створення оригінальних наукових досліджень в сучасних умовах». Його провела Ольга Балацька – кандидатка юридичних наук, доцентка кафедри цивільно-правових дисциплін НаУ «Острозька академія», суддя Рівненського міського суду.
Під час заходу було обговорено виклики, які постають перед науковцями у зв’язку зі зростанням ролі штучного інтелекту, а також методи формування академічної культури, заснованої на чесності, глибокому аналізі та відповідальності перед науковою спільнотою.
Комунікація, адвокація і публічні виступи: ключ до впевненості
Третій тренінг, що відбувся англійською мовою, мав тему «Навички адвокації та участь у судових дебатах | Workshop on advocacy skills and moot courts». Спікеркою виступила Julia Kapelańska-Pręgowska – докторка юридичних наук, доцентка кафедри прав людини Університету Миколи Коперника в Торуні (Польща).
Цей тренінг був спрямований на розвиток комунікаційних навичок, вміння чітко формулювати позиції, критично мислити та виступати перед аудиторією з академічною впевненістю. Особливу увагу приділено формуванню культури публічного висловлювання в освітньому середовищі з дотриманням етики.


